3-5 MARCA 2017
EXPO XXI Warszawa
ul. prądzyńskiego 12/14

Nowości Yamahy na Moto Expo Polska

2017.02.22

To już nie przedwiośnie, ale wiosna, skoro w Warszawie rozpoczyna się MOTO EXPO POLSKA. Najwyższy czas przekonać się, jakie nowości Yamaha przygotowała na sezon 2017. A jest ich niemało!

Już od 3 marca w centrum wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie będzie można zobaczyć najnowszą ofertę pojazdów przygotowaną przez Yamahę wraz ze stołecznymi Dealerami. W komplecie zameldują się rodziny supersportowych modeli R i hyper nakedów MT. Tylko w tych dwóch kategoriach znajdą się trzy nowości: YZF-R6, MT-09 i MT-10SP. Wszystkie zyskują dzięki estetycznym inspiracjom i technologicznemu wsparciu najbardziej zaawansowanymi rozwiązaniami zaczerpniętymi z modeli YZF-R1 i R1M.


Legendarny superport YZF-R6 na sezon 2017 przybrał bardziej aerodynamiczne kształty, inspirowane najnowszą generacją topowego motocykla z gamy, a także zaawansowaną elektronikę. Model MT-09 2017 otrzymał 41-milimetrowy widelec upside-down z nowym systemem regulacji, sprzęgło antyhoppingowe, które zapewnia stabilność podwozia podczas gwałtownego hamowania silnikiem i system QSS (Quick Shift System) - szybszej zmiany biegów bez używania sprzęgła, a MT-10SP - sterowane elektronicznie, wyczynowe zawieszenie ERS firmy Öhlins.


Kolejna nowość Moto Expo Polska to TMAX 2017. Ten model wprowadza zmiany, które na nowo ustalają, czym jest rodzina skuterów MAX. Nowa, lekka rama z odlewanego aluminium i wydłużony wahacz pozwalają właścicielowi czuć się jak na pełnowymiarowym motocyklu, a system kontroli trakcji podnosi poczucie bezpieczeństwa. Skutery z klanu MAX zostaną uzupełnione nowymi i odnowionymi miejskimi modelami klasy 125 - D’elight i Tricity.


Sportowe dziedzictwo Yamahy, obok znanych już XSR700 i XSR900, w tym roku będzie reprezentować nowa postać na motocyklowym „podwórku” – SCR950. Inspirowana maszynami typu street scrambler, wywodzącymi się z lat 60., łączy wyjątkowy design i nowoczesną technologię. Daj się ponieść pozytywnym emocjom, jakie wywołuje.


Nie zawiodą się zwolennicy motocykli Sportowo-Turystycznych, bo i ta gama maszyn Yamahy będzie kompletna. Nawet ci, którym od dwóch bliższe są cztery koła znajdą coś ekscytującego, bo widok czterokołowego modelu YXZ1000R od razu wywołuje skojarzenia z szaloną jazdą i ekstremalną przygodą! Obok niego na ekspozycji Yamahy znajdzie się łącznie ponad 20 motocykli i skuterów.


Centrum Wystawiennicze EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa. Ekspozycja YAMAHA MOTOR POLSKA – hala 1, stanowisko 6.
Godziny otwarcia targów:
Piątek, 3.03: 12.00-19.00
Sobota, 4.03: 10.00-18.00
Niedziela5.03: godz. 10.00-18.00.

 

2017 0YAM YZF600R6 EU DPBMCRB ACT 0072017 YAAM XP500DX EU MDPBM1 ACT 001

2017 YAM MT09 EU BNS4DSJ ACT 0032017 YAM MW125 EU CMY ACT 002

2017 YAM XVS950XR A EU VRC1 ACT 005 DELIGHT125 EU DRMK ACT 005

2017 YAM YXZ1000E EU DPBSE ACT 003

 

Yamaha YZF-R6

Nowy wygląd, nowe technologie

160 000 egzemplarzy sprzedanych w Europie, trzy triumfy w Mistrzostwach Świata w klasie Supersport w ciągu ostatnich 7 lat – to rekomendacja, która wystarczy, by przyciągnąć uwagę poszukiwaczy mocnych wrażeń, pragnących doświadczyć osiągów klasy supersport. Teraz Yamaha przedstawia nowy, agresywny model YZF-R6 2017, którego technologia zawieszenia i najnowocześniejsze rozwiązania elektroniczne pochodzą wprost z modelu YZF-R1.

Odważny wygląd YZF-R6 jest wyraźnie inspirowany najnowszą generacją motocykla YZF-R1. Centralnie umieszczony wlot powietrza, głęboko osadzone podwójne reflektory LED, agresywna stylistyka przedniej czaszy i bezkompromisowa linia a przy tym doskonałe właściwości aerodynamiczne – wszystkie te cechy nie pozostawiają złudzeń: mamy do czynienia z motocyklem należącym do serii R.

Yamaha YZF-R6 na sezon 2017 to nie tylko ekscytujący, nowy wygląd lecz także nowe technologie, w tym rozwiązania inspirowane modelem YZR-R1: nowy system zmiany biegów QSS (Quick Shift System) bez potrzeby użycia sprzęgła, nowy widelec KYB typu upside down o średnicy powiększonej do 43 mm i pełnej regulacji, radialny przedni układ hamulcowy z podwójnymi tarczami hamulcowymi o średnicy 320 mm i 4-tłoczkowymi zaciskami. Do tego zaawansowany system kontroli trakcji TCS z sześcioma poziomami czułości. Ukoronowaniem wyczynowych cech tego motocykla jest nowe siedzenie i tylny stelaż, pozwalające na szybką i łatwą zmianę ułożenia ciała podczas jazdy oraz nowy, lekki, aluminiowy zbiornik paliwa.

Yamaha YZF-R6 będzie dostępna we wszystkich polskich salonach od maja, ale już teraz można ją zobaczyć na MOTO EXPO POLSKA.

 

2017 YAM YZF600R6 EU DPBMCRB ACT 0022017 YAM YZF600R6 EU DPBMCRB ACT 006

2017 YAM YZF600R6 EU DPBMCRB STA 0042017 YAM YZF600R6 EU DPBMCRB STU 001 03

 

Yamaha MT-09 i MT-10 SP 2017

Najmocniejsze strony Dark Side of Japan

Modele z gamy MT na nowo zdefiniowały emocje towarzyszące prowadzeniu motocykla. Teraz dwa najmocniejsze z nich – MT-09 i MT-10 SP – w nowych wersjach na sezon 2017 podkręcają osiągi.

MT-09 został stworzony, aby inspirować dzisiejsze pokolenie kierowców, szukających mocnych wrażeń. MT-10 SP - najmocniejszy model linii hyper naked, to kolejny poziom wrażeń. Teraz oba modele zyskują technologiczne wsparcie: pierwszy rozwiązaniami, jakie znamy z modelu YZF-R1, drugi – z wyczynowej wersji YZF-R1M.

Zainspirowana bezkompromisowym wyglądem flagowego modelu MT-10, radykalna stylistyka przedniej części nowej wersji MT-09 niepokoi agresywnymi, dwusoczewkowymi reflektorami diodowymi. Dla podkreślenia prowokującego wyglądu model MT-09 wyposażono też w parę nowych świateł pozycyjnych.

Nowe owiewki boczne z większymi wlotami powietrza uwydatniają brutalny charakter modelu MT-09. Zaprojektowane na nowo siedzenie wyprofilowano specjalnie, aby utrzymać optymalną pozycję kierowcy podczas hamowania, składania się w zakrętach i przyśpieszania. Zmiany dopełnia nowy tylny błotnik mocowany do wahacza oraz uchwyt na tablicę rejestracyjną i przebudowany tłumik.

MT-09 2017 otrzymał 41-milimetrowy widelec upside-down z nowym systemem regulacji tłumienia dobicia w prawej ladze i odbicia — w lewej. Jedną z najistotniejszych zmian, podnoszących osiągi MT-09 w sezonie 2017, jest zastosowanie nowego sprzęgła antyhoppingowego A&S, które zapewnia stabilność podwozia podczas gwałtownego hamowania silnikiem. Drugą zmianą tej samej rangi jest wprowadzenie systemu QSS (Quick Shift System), który pozwala na szybszą i bardziej płynną zmianę biegów bez używania sprzęgła – jak w YZF-R1. Ponadto Yamaha przygotowała dla modelu MT-09 2017 szereg nowych, oryginalnych akcesoriów.

Idąc w ślad za uznanym, radykalnym modelem MT-10, który niedawno trafił do sieci dealerskiej, a który na sezon 2017 otrzymał poprawioną mapę silnika, Yamaha wprowadza nowy motocykl MT-10 SP. Ten najbardziej zaawansowany model z rodziny hyper naked został wyposażony w sterowane elektronicznie, wyczynowe zawieszenie ERS firmy Öhlins. Ta technologia, przeniesiona z wyczynowego modelu YZF-R1M, pozwala stale monitorować warunki jazdy i dostosowuje do nich ustawienia zawieszeń.

Nowy MT-10 SP został wzbogacony o nowy, wielofunkcyjny zestaw wskaźników z wyświetlaczem TFT, również rodem z modelu YZF-R1M, czytelny podczas jazdy w dzień i w nocy. Nawet kolorystyka tej wersji - Silver Blu Carbon – jest inspirowana limitowaną edycją sportowej Yamahy YZF-R1M. O tym, jakie wrażenie robi, można się będzie przekonać podczas MOTO EXPO POLSKA.

2017 YAM MT09 EU BNS4DSJ STA 0012017 YAM MT09 EU BNS4DSJ STA 005

2017 YAM MT09 EU BNS4DSJ ACT 005

2017 YAM MT10DX EU BWM2 ACT 0022017 YAM MT10DX EU BWM2 ACT 005

2017 YAM MT10DX EU BWM2 STU 001 032017 YAM MT09 EU BNS4DSJ STU 001 03

 

Nowy SCR 950

Stworzony, aby szukać nowych dróg

Motocykle Sport Heritage Yamahy pobudzają wyobraźnię motocyklistów, którzy lubią maszyny z charakterem, łączące bogate tradycje z nowoczesną technologią i ponadczasowym stylem. Yamaha postanowiła powiększyć ten segment motocykli o kolejny model - charakterystyczny SCR950, który właśnie debiutuje w polskich salonach Yamahy.

Takie maszyny budzą niezwykłe emocje nie tylko dzięki klasycznemu stylowi, ale także dzięki silnikowi V-twin o kącie rozwarcia 60 stopni. Podkreśla on ponadczasowego ducha tego street scramblera. Czołowa w klasie wartość momentu obrotowego zapewnia kierowcy SCR950 doskonałe przyspieszenie na każdym biegu od najniższego zakresu obrotów silnika. Dzięki temu ten street scrambler doskonale nadaje się do dynamicznej jazdy miejskiej.

Chłodzona powietrzem jednostka o wysokim momencie obrotowym, generująca pożądane w takich motocyklach wibracje, szeroka, wzmocniona kierownica, aluminiowe obręcze, szprychowe koła czy opony typu heavy-duty i osłony goleni przedniego widelca stanowią wyjątkową mieszankę klasyki z nowoczesnym wzornictwem i technologiami. Dodajmy podwyższone siedzenie o płaskim profilu, które zapewnia doskonałą pozycję kierowcy w trakcie jazdy i pełną swobodę ruchów, a otrzymamy motocykl, który może być doskonałą bazą do budowy spektakularnych customów. Trzeba go zobaczyć, by uruchomić wyobraźnię. Wszyscy chętni będą mogli się do niego przysiąść na MOTO EXPO POLSKA.

20170217 PL SCR950 Juz jest w polskich salonach 420170217 PL SCR950 Juz jest w polskich salonach 1

20170217 PL SCR950 Juz jest w polskich salonach 520170217 PL SCR950 Juz jest w polskich salonach 6

 

TMAX, TMAX SX i  TMAX DX 2017

Nowe zasady MAX

Od premiery Yamahy TMAX w 2001 r. jej sprzedaż sięgnęła 233 tys. sztuk i stała się najbardziej wpływową na europejskim rynku skuterów. Znaczące zmiany nadwozia, podwozia, silnika i elektroniki sprawiają, że nowy TMAX, dostępny w trzech wersjach, zmienia definicję serii MAX.

Przede wszystkim model 2017 ma zupełnie nową, lekką ramę z odlewanego aluminium oraz wydłużony o 40 mm aluminiowy wahacz. Ta zmiana sprawia, że właściciel modelu TMAX ma wrażenie jazdy na pełnowymiarowym motocyklu. Całkowicie odnowiono tylne zawieszenie z amortyzatorem ustawionym poziomo. Dzięki połączeniu dłuższego wahacza z progresywnym układem jezdnym kierowca lepiej panuje nad tyłem maszyny.

Jedną z ważniejszych zmian jest elektroniczne sterowanie przepustnicą - YCC-T. TMAX 2017 stał się pierwszym modelem Yamahy ze skrzynią biegów CVT, korzystającym z tej technologii. Jej zastosowanie umożliwiło konstruktorom wyposażenie modelu TMAX w system kontroli trakcji (TCS), który przyczynia się do zwiększenia stabilności skutera na mokrych, śliskich i nieutwardzonych nawierzchniach.

Odwiedzający MOTO EXPO POLSKA będą mogli przekonać się, jak stylowy jest nowy panel wskaźników TFT z wyświetlaczem o wysokiej jakości. Komfort użytkowania nowego modelu TMAX podnosi system uruchamiania przyciskiem (ze „zdalnym” kluczykiem Smart) a poziom bezpieczeństwa – możliwość połączenia z systemem bezpieczeństwa D-AIR® firmy Dainese, jednym z najlepszych, dostępnych obecnie rozwiązań tego typu.

TMAX to model bazowy. Dla pasjonatów maksiskuterów, którzy pragną więcej, powstały wersje TMAX SX i TMAX DX. Pierwsza, dzięki wyróżniającej się kolorystyce i systemowi D-MODE, oferującemu zmianę trybu pracy silnika, jest skierowana do klientów zainteresowanych jazdą sportową. Tempomat, regulowana szyba i podgrzewane manetki oraz kanapa to cechy, dzięki którym odmiana DX będzie odpowiadała tym, którzy szukają większej wygody.

Podczas MOTO EXPO POLSKA będzie można poznać nowe wcielenie modelu TMAX jeszcze zanim trafi do salonów (w maju).

2017 YAM XP500DX EU MDPBM1 ACT 0042017 YAM XP500DX EU MDPBM1 STA 006

2017 YAM XP500DX EU MDPBM1 STA 0072017 YAM XP500DX EU MDPBM1 STU 001 03

2017 YAM XP500DX EU MDPBM1 ACT 2

Yamaha Tricity 125 i Yamaha D’elight 2017

Dwie miejskie nowości

Miejskie skutery Yamahy rozwiązują problem z codziennymi dojazdami w zatłoczonych miastach. W sezon 2017 Yamaha wchodzi z nowym modelem D'elight 125, oferującym jakość klasy Premium w doskonałej relacji do ceny oraz odnowionym Tricity 125, nowościami, które właśnie debiutują w polskich salonach.

Nowy D'elight to stylowy, kompaktowy skuter miejski w rozsądnej cenie. Dzięki niskiej masie (jedynie 99 kg) oraz kompaktowym rozmiarom jest idealnym skuterem dla tych, którzy poszukują funkcjonalnego, praktycznego i ekonomicznego sposobu poruszania się po mieście. Obszerne, płaskie podesty i długie podwójne siedzenie gwarantują dużo miejsca dla kierowcy i pasażera.

Silnik skutera D'elight wykorzystuje najnowocześniejszą technologię Blue Core. Podniesiona efektywność spalania i chłodzenia oraz redukcja strat mocy pozwalają cieszyć się lepszymi osiągami i niższym zużyciem paliwa, jednym z najniższych w swojej klasie. Kompaktowe, lekkie nadwozie oraz miękkie przednie i tylne zawieszenie gwarantują płynną, komfortową jazdę. Do tych zalet trzeba dodać podniesioną funkcjonalność: duży schowek pod siedzeniem ze specjalnie zaprojektowaną komorą mieści także 13-calowego laptopa.

Yamaha Tricity 125, skuter o wyjątkowej, pochylanej konstrukcji z dwoma przednimi kołami, teraz otrzymał mocniejszy silnik i wiele istotnych usprawnień.

Silnik Blue Core zapewnia lepsze osiągi, niższe zużycie paliwa oraz mniejszą emisję spalin. O jego technologicznym zaawansowaniu świadczy układ zmiennych faz rozrządu VVA. To rozwiązanie i inne udoskonalenia zapewniają więcej mocy w szerszym zakresie obrotów i liniową charakterystykę momentu obrotowego. Dzięki nowemu silnikowi Blue Core skuter Tricity 125 2017 ma lepsze przyspieszenie i wyższą prędkość maksymalną, a jednocześnie zużywa mniej paliwa.

Nowe zawieszenie z rozstawem osi o 40 mm większym niż dotąd pozwoliło wygospodarować więcej miejsca dla kierowcy i na większy schowek. Diodowe reflektory, dynamiczna linia nadwozia, żywa kolorystyka sprawiają, że Tricity 125 wygląda nowocześnie i wyjątkowo. O tym wszystkim można się przekonać podczas MOTO EXPO POLSKA.

2017 YAM DELIGHT125 EU DRMK ACT 004

2017 YAM DELIGHT125 EU DRMK ACT 0052017 YAM DELIGHT125 EU DRMK STA 001

2017 YAM DELIGHT125 EU DRMK STU 001 032017 YAM MW125 EU LCM4 STU 001 03

2017 YAM MW125 EU CMY ACT 0052017 YAM MW125 EU CMY STA 004

patroni medialni

na górę